De medewerkers van het archief doen hun best je zo goed mogelijk te helpen. Is er toch iets gebeurd waar je een klacht over wilt indienen? Dat kan per e-mail naar info@regionaalarchieftilburg.nl of per post naar:
Regionaal Archief Tilburg
t.a.v. hoofd archief
Postbus 4265
5004 JG Tilburg
Geef daarin zo duidelijk mogelijk de volgende zaken aan:
De datum waarop de klacht zich voordeed en (indien van toepassing) met welke medewerker je contact hebt gehad in de betreffende situatie
Een feitelijke omschrijving van je klacht
- Wat je een goede oplossing zou vinden voor jouw klacht
Bevat je klacht een opmerking over een archiefstuk? Zo ja, geef dan ook de volgende informatie over dat archiefstuk door:
Toegangsnummer
Anonieme klachten kunnen we niet in behandeling nemen. Jouw gegevens en klacht worden vertrouwelijk behandeld en persoonsgegevens worden volgens de geldende wetgeving (AVG) verwerkt. Klachten over medewerkers bespreken we met de betreffende medewerker.
Vervolg klachtprocedure
Zodra we jouw klacht binnen hebben, neemt het hoofd archief deze klacht in behandeling. Je krijgt binnen zeven werkdagen een bevestiging van ontvangst.
Een antwoord op jouw klacht ontvang je uiterlijk binnen zes weken na ontvangst.
Bezwaar maken
Als je niet tevreden bent over de behandeling van je klacht, kun je een bezwaarschrift indienen.
Een bezwaarschrift dien je in bij de directeur van Stichting Mommerskwartier per e-mail via directie@mommerskwartier.nl. Deze neemt binnen zes weken na ontvangst van het bezwaarschrift een beslissing en deelt deze schriftelijk aan jou mee (artikel 7:10, lid 3, van de Algemene wet bestuursrecht).